На телебаченні час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не повинен перевищувати 15 відсотків протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення. На радіо відводять на рекламу не більше 20 відсотків протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення.
Відповідний Закон (проект №2343) “Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо частки реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо)” було прийнято за основу та в цілому.
Діючі норми Закону про рекламу містять такі ж цифри (15 і 20% відповідно), однак з урахуванням мовлення на астрономічну добу.
Слід зауважити, що проект не збільшує частку реклами під час виборчого процесу, як це передбачено зараз (20 і 25% відповідно).
Джерело: http://zib.com.ua/