flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Затверджено порядок отримання даних про заробітну плату для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату

27 травня 2016, 15:26

          Мінфін і Мінсоцполітики наказом від 28 березня 2016 року № 305/392 , правління ПФУ постановою № 6-1 затвердили Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії в разі втрати документів про її нарахування та виплаті.

Визначено механізм обміну інформацією на центральному рівні між УКРІНФОРМ і ПФУ, а також порядок складання та подання ПФУ запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (ДРФО) щодо даних про заробітну плату (дохід) за період з 1 січня 1998 року по 1 липня 2000 року (при наявності) для призначення пенсії в разі втрати документів про її нарахування та виплату. ПФУ подає запити в ГФС, а УКРІНФОРМ відповідає виключно в електронній формі за допомогою телекомунікаційних каналів конфіденційного зв'язку в спеціальній телекомунікаційній системі (мережі) органів виконавчої влади національної системи конфіденційного зв'язку.

У разі виникнення обставин, які унеможливлюють виконання положень Порядку, суб'єкти інформаційного обміну зобов'язані інформувати про це один одного протягом 2 робочих днів з дати їх виникнення.

Пенсійний фонд протягом 5 робочих днів з дати отримання такого повідомлення або звернення про отримання даних про заробітну плату (дохід) фізичних осіб для призначення пенсії в разі втрати документів про її нарахування та виплату формує запит і подає його в ГФС. Запит формується при необхідності, але не частіше ніж раз в день, і може містити інформацію по одному або декільком фізичним особам.

Порядок отримання даних про заробітну плату 2006 року  визнаний таким, що втратив чинність.

 

Джерело: ЮрЛіга