flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Аналіз організації роботи суду із зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію за І квартал 2018 року

17 квітня 2018, 11:34

Аналіз

організації роботи суду із зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію за І квартал 2018 року

На виконання плану робіт Скадовського районного суду Херсонської області (далі - Суд) на перше півріччя 2018 року проведено узагальнення організації роботи суду із зверненнями громадян та запитами на надання публічної інформації за І квартал 2018 року.

Так, за І квартал 2018 року до суду надійшло 5 звернень громадян та 2 запити на надання публічної інформації.

Звернення громадян

Звернення громадян, що надходять до суду, реєструються в день їх надходження в програмі автоматизованої системи документообігу суду в журналі вхідної кореспонденції, після чого передаються особі відповідальній за ведення діловодства за зверненнями громадян, яка реєструє їх в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Кожному із звернень громадян присвоюється реєстраційний індекс, який складається з початкової літери прізвища заявника і порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги.

За І квартал 2018 року до суду надійшло 5 звернень громадян, у тому числі 1 скарга.

На усі звернення, що надійшли протягом звітного періоду, надано відповіді із дотриманням строку, передбаченого ст.20 Закону України «Про звернення громадян», а саме:

- до 5 діб розглянуто 4 звернення;

- до 15 діб - 1 звернення.

Звернень громадян, розглянутих з порушенням строків, встановлених Законом України «Про звернення громадян» немає.

Станом на 02.04.2018 року відсутні нерозглянуті звернення.

Підставами деяких звернень до суду стала правова необізнаність громадян.

Так, у своїх зверненнях, громадяни порушували наступні питання:

- підтримання електронної петиції;

- надання можливості ознайомитись із судовими рішеннями по справі;

- зазначення належним чином його ім’я, як автора твору, на сайті суду;

- виклику в судове засідання експерта та зобов’язання безкоштовно провести поділ земельної ділянки.

У скарзі, особа просила усунути недоліки, які були допущені при винесенні постанови по справі. Однак, пізніше надала до суду заяву про повернення скарги. У зв’язку з чим, скаргу було повернуто заявниці.

 

Запити на публічну інформацію

За звітний період, до суду надійшло 2 запити про надання публічної інформації, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Всі запити отриманні в порядку визначеному вищевказаним законом розглянуто своєчасно - протягом п’яти робочих днів.

Інформаційних запитів, які розглянуті з порушенням строків немає.

Порушені громадянами у запитах питання стосувались:

- контактних даних суду;

- інформації стосовно вищої юридичної освіти суддів.

 

За наслідками проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію за І квартал, слід зазначити, що робота у суді з розгляду звернень громадян, що надходять до суду, ведеться на достатньому рівні: здійснюється постійний контроль за якістю, повнотою надання відповідей заявникам та за дотриманням строків їх розгляду.

Головним спеціалістом суду, на якого покладено обов’язки з розгляду звернень громадян, відповідно до посадової інструкції, двічі на рік проводиться аналіз роботи щодо розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію.