19 жовтня затверджено результати оцінювання державних службовців Скадовського районного суду Херсонської області. Процедура оцінювання тривала протягом жовтня, за його результатами всі 11 державних службовців суду, які підлягали оцінюванню, отримали позитивний висновок.
Оцінювання проводилося на підставі:
- статті 44 Закону України «Про державну службу»;
- постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 року №640 «Про затвердження Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців»;
- Наказу в.о. керівника Скадовського районного суду Херсонської області №16-ОД от 27.09.2018 «Про проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, працівників апарату Скадовського районного суду Херсонської області за 2018 рік»;
- Наказу ТУ ДСА України в Херсонській області №02-05/40 від 28.09.2018 «Про проведення оцінювання керівників апаратів та їх заступників місцевих судів Херсонської області».
Мета оцінювання - визначення якості виконання кожним державним службовцем поставлених завдань, прийняття рішення щодо його преміювання, планування службової кар’єри, визначення потреби у професійному навчанні.
Проводилося оцінювання у 3 етапи:
Таким чином, під час оцінювання визначалося наскільки результативною, ефективною та якісною була робота державних службовців. При цьому враховувалися посадові обов’язки кожного держслужбовця, дотримання загальних правил етичної поведінки та вимог законодавства у сфері запобігання корупції.
Для довідки:
У Скадовському районному суді Херсонської області працюють:
- 5 суддів,
- 16 державних службовців – це керівник та заступник керівника апарату суду, старший секретар суду, секретарі суду та секретарі судового засідання,
- 5 працівників патронатної служби – це помічник голови суду та помічники суддів,
- 1 працівник, який виконує функції з обслуговування – діловод;
- 1 робітник – водій.