Довідка за результатами контрольного вивчення стану організаційного забезпечення
діяльності Скадовського районного суду Херсонської області
29.04.2013 р. м. Скадовськ
Відповідно до плану роботи апеляційного суду Херсонської області робочою групою територіального управління державної судової адміністрації України в Херсонській області 29 квітня 2013 року проведено контрольне вивчення окремих питань з основних напрямків організаційного забезпечення діяльності Скадовського районного суду Херсонської області.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
Вивченням роботи суду встановлено, що діяльність працівників суду здійснюється у відповідності до директивних документів, наказів, листів ДСА України, територіального управління, апеляційного суду, планів роботи суду.
Робота суду планується. Плани роботи складаються на півріччя, затверджуються головою суду. В планах роботи висвітлюються: організаційні заходи, аналітична робота, робота канцелярії суду, робота з кадрами та заходи по правовій пропаганді. Контроль за виконанням плану ведеться постійно.
Систематично, раз на місяць, під головуванням голови суду проводяться виробничі та оперативні наради, на яких розглядаються питання організації роботи суду. Двічі на місяць під керівництвом голови суду проводяться збори суддів де розглядають нагальні поточні питання діяльності суду (аналізи діяльності, узагальнення судової практики, інше).
Посадові інструкції працівників суду розроблені і затверджені наказом. Всі працюючі ознайомлені з посадовою інструкцією і мають свій екземпляр.
У холі суду розміщений стенд, на якому знаходиться інформація необхідна для населення, щоденно вивішуються списки справ, які розглядаються суддями.
В наявності графік забезпечення судових засідань, ведеться журнал обліку розпоряджень голови суду та суддів.
На інформаційному стенді розміщені банківські реквізити для перерахування коштів по судовому збору, депозитних сум цивільно - правових та кримінальних справ та інша відповідна інформація для населення району.
Статистичні показники роботи суду
За підсумками роботи суду у 2012 році спостерігається зменшення надходження розгляду судових справ на 40,5 % в порівнянні з 2011 роком. По регіону зменшення відбулося на 52,0%.
Так, середньомісячне надходження справ та матеріалів на 1 суддю зменшилося у порівнянні з 2011 роком на 40,02 справи і складає 69,2 справи і матеріалів (у 2011 – 115,4) при середньообласному навантаженні у поточному році – 66,53 справи і матеріалів на суддю (проти 138,59 у 2011 році).
Навантаження щодо розгляду справ та матеріалів суддею кримінального судочинства – 14,85 (2011р. –17,63), адміністративного – 2,49 (2011р.- 32,5), цивільного – 23,33 (2011 – 27,85), справ про адміністративні правопорушення -26,62 (2011- 36,98).
Протягом 2012 року на розгляд до суду надійшло 279 кримінальних справ, що на 8 справ більше, ніж в 2011 році, справ адміністративного судочинства -117, що на 1704 справи менше, ніж у 2011 році, справ позовного та окремого провадження цивільного судочинства – 1026 (у 2011р. - 1307), справ про адміністративні правопорушення – 1452, що у порівнянні з 2011 роком на 571 справу менше.
В порядку апеляційного оскарження у 2012 році за результатами перегляду вироків скасовано 6,1%, змінено 0,6%, таким чином якість розгляду кримінальних справ по суду склала 93,3%, (у 2011 році 89,7%). По регіону показник якості розгляду кримінальних справ – 91,9%, ( у 2011 році – 92,3%).
Якість розгляду справ адміністративного судочинства склала – 22,5% (скасовано постанов – 22,5%, змінено 55,0%), у 2011 році 95,8%. По регіону показник якості розгляду адміністративних справ у 2012 році відповідає показнику мінус 49,8% (у 2011 році показник складав 95,5%).
У цивільному судочинстві протягом 2012 року переглянуто та скасовано 5,0% рішень від кількості розглянутих, змінено 1,3%, показник якості – 93,7%, ( у 2011 році – 90,5%). По області у 2012 році -94,4% ( У 2011 році - 91,8%).
Скасовано та змінено постанов у справах про адміністративні правопорушення 0,5%, якість розгляду – 99,5%, по області – 0,9%, якість розгляду 99,1%.
Робота канцелярії суду з першого січня 2011 року організована і здійснюється у відповідності Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України 26 листопада 2011 року № 30 з дотриманням вимог Інструкції з діловодства, затвердженої наказом ДСА України 27.06.2006 року за № 68 зі змінами і доповненнями та інших нормативних документів, якими передбачена організація роботи суду, які роздруковані і оформлені для зберігання в контрольному стані.
Під час вивчення організації роботи суду основна увага була приділена стану ведення електронного діловодства в суді. Програма «ДЗС» була встановлена на комп’ютерах суддів, їх помічників, працівників канцелярії суду, консультанта суду, головного спеціаліста з інформаційних технологій. З 27 лютого 2012 року шляхом автоматичного поновлення у суді почала використовуватися комп’ютерна програма «Д-3».
Відповідно до наказу керівника апарату суду № 109-ОД від 22.12.2010 року користувачам автоматизованої системи наданий доступ до відповідних гілок дерева команд програми. Всі користувачі програми ознайомлені із наказом під підпис.
Інформація про працівників - користувачів системи, що наявна у програмі, відповідає дійсності. Відмітки про звільнення користувачів проставлені у відповідній гілці дерева команд.
Автоматичний розподіл судових справ між суддями почався вчасно 04 січня 2011 року і здійснюється до теперішнього часу з дотриманням норм Положення про автоматизовану систему документообігу суду.
Усі організаційні та складні питання щодо використання КП «Д-3» (раніше ДЗС) та щодо розподілу судових справ за допомогою програми вирішувались на зборах суддів.
Перевіркою встановлено, що рішенням зборів суддів голові суду Ведмідській Н.І. визначений коефіцієнт адміністративної посади - 50%. На зборах суддів було затверджено коефіцієнт складності справ.
Консультантом з кадрової роботи та судової статистики до гілки дерева команд «Табель» КП «Д-3» на основі наказів своєчасно вноситься інформація щодо суддів, які знаходяться у відпустці, відрядженні, інше.
У суді наявні розпорядження керівника апарату суду про проведення повторного автоматичного розподілу.
Облік надходження судових справ, матеріалів, заяв, іншої вхідної документації здійснюється тільки за допомогою програмного комплексу «Д-3». Ведеться електронний журнал вхідної кореспонденції та роздруковується в кінці кожного робочого дня.
Секретарями канцелярії в день реєстрації матеріалів заводяться обліково-статистичні картки та здійснюється авторозподіл справ.
Після закінчення календарного року всі обліково-статистичні картки на нерозглянуті справи перереєстровані на 2013 рік.
Організація роботи по заповненню обліково-статистичних карток у суді здійснюється наступним чином:
- працівниками канцелярії реєструються судові справи та матеріали, потім здійснюється автоматичний розподіл справ;
- помічники суддів та секретарі судових засідань відображають процесуальний рух по справах;
- під час повернення розглянутих справ до канцелярії суду працівниками канцелярії здійснюється перевірка щодо повноти заповнення обліково-статистичних карток.
Розходжень по залишках справ за всіма видами судочинства на початок звітного періоду 2013 року не виявлено.
Перевіркою не зафіксовано фактів порушення вимог Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, затвердженої наказом ДСА України від 18.03.2004 №32/04. Також виконуються вимоги Інструкції щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди, завданої злочином, затвердженої наказом ДСА України від 17.02.2005 року №21, картки заповнені в повному обсязі, у картках належним чином заповнюються всі рядки, вказуються види економічної діяльності, якому завдані збитки. За виконання цієї ділянки роботи, відповідно до рекомендацій територіального управління, які були надані під час попереднього вивчення стану організаційного забезпечення суду, відповідають помічники суддів.
В суді належно дотримуються вимоги п.2.6 Інструкції щодо заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими судами судових справ та матеріалів, затвердженої наказом ДСА України від 05.06.2006 №55. Звіти підписані головою суду, зберігаються в окремій номенклатурній справі, належним чином розподілені на річні та піврічні.
При перевірці організації роботи секретарів судових засідань встановлено, що судові справи після їх розгляду передаються до канцелярії в основному без порушень термінів.
Взагалі у суді широко використовуються можливості комп’ютерної програми КП «Д-3»: журнал судових справ і матеріалів, переданих для розгляду судді, роздруковується за допомогою програми, справи та матеріали передаються суддям під підпис. Журнал розгляду судових справ і матеріалів, журнал реєстрації апеляційних скарг, виконавчі листи та повістки про виклик до суду формуються за допомогою КП «Д-3».
Вивченням виконання Закону України «Про доступ до судових рішень» встановлено, що всі судді Скадовського районного суду Херсонської області отримали цифрові ключі для відправки рішень до ЄДРСР за допомогою цифрових підписів. Забезпечений цифровим підписом і керівник апарату суду.
Упродовж 2012 року за допомогою автоматизованої системи документообігу суду до ЄДРСР суддями направлено 3436 копій судових документів. Всього судом надіслано 100 % копій судових документів від кількості розглянутих справ.Станом на 01 квітня 2013 року до ЄДРСР надіслано 868 копій судових документів.
На момент перевірки у суді здійснено підключення трьох точок до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Вивченням номенклатурної справи суду на 2013 рік встановлено, що номенклатура справ затверджена головою суду 14.11.2012 року, погоджена держархівом Херсонської області протоколом №8 від 24.11.2009р. на п’ять років.
Вибірковим вивченням справ щодо листування з громадянами , листування з органами державної влади, держустанов встановлено, що всі матеріали, які надійшли до суду, розглянуті головою суду та керівником апарату суду з вчиненням резолюції на виконання. Відповіді надаються в терміни, передбачені законодавством.
Місцевий суд забезпечено швидкісною лінією Інтернету, електронна пошта працює постійно, надходження електронної пошти контролюється, фактів незареєстрованої і не поданої на розгляд голові суду та керівнику апарату електронної кореспонденції не встановлено.
Вивченням організації роботи щодо розгляду звернень громадян встановлено, що у першому кварталі 2013 році на розгляд до суду надійшло 11 звернень, із них 1 скарга. За даними звіту 7 звернень визначені як необґрунтовані, а тому відмовлено в їх задоволені. Терміни розгляду заяв в суді не порушувались.
З початку 2012 року всі звернення громадян реєструються у відповідній гілці дерева команд КП «Д-3.
Перевіркою встановлено, що організація кодифікаційної роботи поставлена на належному рівні, у суді наявні контрольні примірники нормативно-правових актів законодавства, до них систематично і в повному обсязі вносяться необхідні зміни. Слід звернути увагу на те, що останнім часом багато змін внесено затвердженої наказом ДСА України 27.06.2006 року за № 68 зі змінами і доповненнями які роздруковані, вклеєні до контрольного примірника. Зазначена Інструкція потребує роздрукування з останніми змінами у тому числі і тих, які внесені наказом ДСА України №7 від 10 січня 2013 року (на час перевірки до Інструкції внесений не був), для зручності у використанні.
За ведення архівної справи відповідає секретар суду. Архів суду розміщений на першому поверсі в окремому приміщенні. Судові справи, облікові картки, журнали та інші матеріали які передані до архіву, упорядковані, зв’язані у пачки, зберігаються на металевих стелажах по роках.
У судових справах підшиваються і нумеруються всі сторінки, складається внутрішній опис справ, як того вимагає п.3.2 Інструкції про порядок передання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передавання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду. Журнал видачі справ з архіву ведеться з дотриманням вимог Інструкції, яка передбачає порядок ведення архівної справи.
В суді наказом голови суду створено експертну комісію, за участю якої в суді постійно здійснюється відбір справ, терміни зберігання яких закінчились. Відповідальною особою за архівну справу у поточному році проведено роботу по вилученню судових справ для знищення. Складені акти про відбір на знищення судових справ, строки зберігання яких закінчилися у 1984-1999р.р.(кримінальні справи), 1973-1999р.р. (цивільні), 2008р. –справи про адміністративні правопорушення. Останнє знищення справ відбулося у 2012 році.
Передавання справ до архіву суду здійснюється за допомогою створених шаблонів у КП «Д-3».
Вивченням встановлено, що в суді створюються архівні копії фонограми судового процесу у відповідності Інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами і зберігаються в приміщенні архіву. За даними статистичних звітів протягом 2012 року за допомогою таких засобів зафіксовано 43 судових процеси у цивільному судочинстві, 15 адміністративного судочинства, 14 процесів про розгляд кримінальних справ. До архіву суду передані усі компакт-диски з архівною копією слухання судової справи. В поточному році збільшилась кількість ведення судових процесів за допомогою звукозапису, в наслідок чого виникла потреба в додатковій кількості дисків для створення робочих та архівних копій фонограм.
Кадрова робота
Ведення кадрової роботи щодо працівників апарату суду відповідно до посадових інструкцій покладено на консультанта з кадрової роботи та статистики Соломашенко А.О., на займаній посаді з 4 травня 2011 року.
Законодавчою та нормативно-правовою базою з кадрових питань, необхідною для виконання функціональних обов’язків, забезпечена в повному обсязі. Посадові інструкції працівників апарату суду розроблені з урахуванням Типових посадових інструкцій працівників апарату місцевого загального суду, затверджених рішенням Ради суддів України від 13.05.2005року № 27, затверджені наказом голови суду у 2009 році та у лютому 2010 року наказом в.о. керівника апарату суду внесені зміни до посадових інструкцій, працівники суду ознайомленні з посадовими інструкціями під розпис та кожен отримав копію посадової інструкції.
Кадрове діловодство ведеться українською мовою, що відповідає Закону України “Про мови ”.
Реєстрація трудових книжок та особових справ державних службовців проводиться у відповідних реєстрах, які понумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою суду і підписом голови суду, що відповідає вимогам наказу Міністерства статистики від 27.10.95 № 277 «Про затвердження типових форм первинного обліку особового складу» та Методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади та зразків оформлення документів особових справ, затверджених наказом Головдержслужби України від 05.07.98 № 24.
Записи до трудових книжок вносяться відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58.
Зберігання трудових книжок та особових справ працівників суду здійснюється згідно з вимогами чинного законодавства, в сейфі.
Особові справи сформовані на суддів, державних службовців та службовців апарату суду. Кожна справа зареєстрована в журналі обліку особових справ, їм присвоєно індивідуальний номер. До особових справ державних службовців долучено Присягу державного службовця, попередження, правила поведінки працівника суду, є відмітка про ознайомлення з правилами поведінки державного службовця, заповнені декларації про доходи та зобов’язання фінансового характеру за попередні роки, повідомлення про права, визначені законодавством у сфері захисту персональних даних, та мету обробки персональних даних, складено опис. Ведення особових справ здійснюється відповідно до “Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998р. № 731.
Вивчено роботу конкурсної комісії щодо заміщення вакантних посад державних службовців суду. Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад проводилася публікація оголошення у районній газеті. Проведення конкурсу проводилося відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169. Із всіма кандидатами, що проходили конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців проводилися співбесіди, що і зазначалося у протоколах засідання конкурсної комісії суду. Щодо матеріалів конкурсного відбору то усі вони знаходяться в окремій номенклатурній справі засідань конкурсної комісії суду по заміщенню вакантних посад.
Призначення на посади державних службовців здійснюється згідно з вимогами чинного законодавства.
Відповідно до посадових обов’язків консультантом з кадрової роботи та статистики готуються проекти наказів голови суду та керівника апарата суду з особового складу. Крім того в суді видаються накази про надання відпусток та з основної діяльності. Журнали реєстрації наказів пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою суду і підписом голови суду.
Стаж державних службовців суду обраховується відповідно до вимог чинного законодавства. Розрахунки стажу державної служби із зазначенням періодів роботи, які включаються до стажу державної служби, а також розміру встановленої надбавки за вислугу років долучені до особових справ.
Ранги державним службовцям присвоюються відповідно до вимог статті 26 Закону України «Про державну службу» та Положення про ранги держаних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.96 № 658.
Кадровий резерв на посади державних службовців суду сформований відповідно до Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.01 № 199 (із змінами та доповненнями), з осіб, які успішно справляються з виконанням службових обов’зків та володіють необхідними професійними навичками. Згода про зарахування до кадрового резерву на конкретний рік заявами підтверджена. Робота з кадровим резервом протягом року здійснюється згідно з річними індивідуальними планами роботи, до яки вносяться відмітки про виконання. Складені біографічні довідки на осіб зарахованих до кадрового резерву. Документи щодо роботи з особами, зарахованими до кадрового резерву, упорядковуються в окрему справу.
Щорічне оцінювання виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків і завдань за результатами роботи в 2012 році проводилось у лютому 2013 року відповідно до Порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов’язків, про підсумки проведення щорічної оцінки був виданий наказ керівника апарату суду.
У грудні 2011 року затверджено графік відпусток на 2012 рік (у зв’язку з відсутністю в суді профспілкової організації, з головою профспілки не погоджений) та доведений до відому працівників суду під підпис. Облік наданих працівникам щорічних відпусток здійснюється в особовій картці в розділі 1У форми П2 ДС. Відповідно до ст.79 КЗпП надсилається письмове попередження про дату початку відпустки не пізніше ніж за два тижні до встановленого графіком строку. Відповідно до вимог ст.75 КЗпП України та ст.19 Закону України «Про відпустки» одиноким матерям, жінкам, які мають двох і більше дітей до 15 років, надаються 10 календарних днів додаткової оплачуваної відпустки.
На виконання вимог Указу Президента України від 25 січня 2012 року № 33/2012 «Про порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування» відповідальним в суді за організацію проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців призначено консультанта з кадрової роботи та статистики Соломашенко А.О.
Нормативне регулювання трудових відносин здійснюється на підставі правил внутрішнього трудового розпорядку, які відповідно до статті 142 КЗпП мають бути затверджені трудовим колективом (на практиці – зборами або конференцією) за поданням власника або уповноваженого ним органу.
Облік робочого часу всіх працівників суду здійснюється шляхом ведення єдиного табелю обліку робочого часу з дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку та законодавства про працю.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Технічний стан приміщення
Будівля суду розташована за адресою: м. Скадовськ, вул. Пролетарська, 39. Будівля має 2 поверхи, побудована із цегли, залізобетонного перекриття, шиферної покрівлі, загальна площа 515 м кв.
Опалення в приміщенні суду автономне газове.
У будівлі розташовані 2 зали судових засідань, які розділені на дві основні зони - процесуальну і зону для публіки. Процесуальна зона включає підзону для розміщення головних учасників судового процесу, підзону для прокурора, адвокатів, секретаря судових засідань з прилеглою до неї кафедрою свідків і підзону для підсудних з конвоєм.
Кімнати для свідків та учасників процесу відсутні.
Зали судових засідань оснащені меблями, мають символи судової влади.
В суді нараховується 2 сервери, 6 засобів для технічного запису судового засідання, 6 комп’ютерів, 5 принтерів. Для відповідної роботи суду необхідно придбати ще 5 комп’ютерів.
Суд забезпечений бланочною продукцією та журналами.
Гербова печатка зберігається у металевому сейфі голови суду, штампи - у металевому сейфі старшого секретаря суду.
Згідно штатного розпису у суді працює один судовий розпорядник, який забезпечений форменим одягом.
Із заявками до ТУ ДСА України в Херсонській області про відпочинок у санаторії «Шкло», «Феміда» судді, судді у відставці та працівники суду протягом 2011-2013 років не звертались.
Всі судді забезпечені мантіями та суддівськими нагрудними знаками. Поліпшення житлових умов потребують двоє суддів.
Розроблена і затверджена інструкція по заходам протипожежної безпеки. Протипожежна та охоронна сигналізації всього приміщення змонтовані та знаходяться в працюючому стані. Охоронна сигналізація виведена на пульт Скадовського райвідділу міліції. Охорона здійснюється підрозділом судової міліції «Грифон» в робочий час та цивільними охоронцями в неробочий час і вихідні. На пункті пропуску встановлений стаціонарний металодетектор. Кабінети суддів та зали судових засідань обладнанні тривожними кнопками з їх виведенням на пост судової міліції.
Металевими гратами обладнані вікна першого поверху.
Відсутній конвойний блок.
Для забезпечення суду належною площею приміщень розглядається питання, щодо переустрою та капітального ремонту існуючих допоміжних будівель у дворі суду або добудови додаткового приміщення до існуючого. Це може забезпечити суд конвойним блоком та іншими приміщеннями.
Необхідно провести ремонт 1-го поверху будівлі суду та системи електрозабезпечення суду.
Будівля потребує обладнання пандусом з кнопкою виклику.
Забезпечення оргтехнікою
На балансі ТУДСА України в Херсонській області знаходиться будівля інв. № 10311894. Балансова вартість будівлі - 80671,00 грн. Знос – 80671,00 грн. Залишкова вартість – 0,00 грн.
Згідно бухгалтерського обліку та фактичної наявності на балансі суду знаходяться:
активне мережеве обладнання 1шт вартістю 13478,00грн
сервер робочої групи 1 шт балансовою вартістю 7289,00грн.
комп’ютери -13 шт.
системи звукозапису судового процесу -8 шт.
Для забезпечення діяльності суду в робочому процесі використовуються власні речі, які обліковуються на позабалансовому рахунку 02 такі як :
комп’ютери 2 шт.
обладнання ІСС
сервер - 1 шт. балансовою вартістю 3696,30 грн.
Суд забезпечено доступом до інформаційно-законодавчої бази Ліга-Закон.
У 2011 році проведено роботи:
ремонт системи загазованості 1177,00грн
поточний ремонт електричних мереж та системи обладнання енергозбереження суду 2806,00грн
поточний ремонт електричних мереж архіву суду – 1089,00грн
перевірка заземлення та електричних замірів електричного обладнання приміщення – 1054,00грн.
ремонт системи опалення суду – 8251,51 грн
монтаж системи пожежної сигналізації суду 28255,00грн.
У 2012 році проведено роботи:
аварійний ремонт зали судових засідань, коридору та канцелярії -48786,00грн;
монтаж переговорних пристроїв з постом охорони-9207,00грн;
монтаж на налагоджування системи ОПС 18032,10грн.
ремонт системи метало пластикових вікон - 15243,60грн;
ремонт внутрішніх електричних мереж - 17182,00 грн.
Облік товарно-матеріальних цінностей ведеться згідно Наказу Державного казначейства № 64 від 17.07.2000р. « Про затвердження інструкції з обліку необоротних активів бюджетних установ» та Наказу Державного казначейства № 90 від 30.10.1998р. « Про затвердження інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ».
За період діяльності ТУ ДСА України в Херсонській області районний суд забезпечено технічними засобами фіксування судового процесу в кількості 8 шт .
З ДП «Інформаційні системи» м. Київ. укладено договір тимчасового користування на сервер, модем, а також договір оренди комп’ютерної техніки на комп’ютер, монітор, ДБЖ які обліковуються на позабалансових рахунках.
Вся оргтехніка суду є в наявності та відповідає інвентарному опису і бухгалтерському обліку, складені описів майна покабінетно.
Працівниками суду, які користуються власними речами на робочому місці написані заяви на користування та були оприбутковані на позабалансовий рахунок, складені договори на зберігання. описів майна покабінетно.
Проста та рекомендована кореспонденція відправляється згідно реєстрів та оплачується марками.
ВИСНОВОК
На належному рівні знаходиться адміністративна робота голови суду Ведмідської Н.І. та апарату суду; виявлені окремі недоліки не впливають негативно на загальний результат роботи суду, але потребують їх усунення.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Враховуючи викладене та з метою усунення виявлених недоліків вважаємо доцільним виконати наступне:
Голові суду Ведмідській Н.І., керівнику апарату суду Артеменко А.А.:
1. Провести стажування новопризначеного керівника аппарату в одному із районних судів області (до 01.07.13).
2. Організувати щотижневий контроль з використанням фільтрів пошуку в комп’ютерній програмі «Д-3» за повнотою внесення в обліково-статистичні картки результатів розгляду та процесуального руху по судових справах.
3. Вжити заходів щодо використання програмного комплексу «Д-3» для максимального використання автоматичної побудови статистичної звітності суду про розгляд судових справ.
4. Організувати додаткове вивчення інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України 27.06.2006 року за № 68 зі змінами і доповненнями. Роздрукувати її зі змінами, які відбулися в кінці 2012 і на початку 2013 року та оформити у контрольному зразку.
Завідувач сектору
матеріально-технічного та господарського забезпечення
ТУ ДСА України в Херсонській області А.В. Кіженцев
Завідувач сектору
кадрової роботи ТУ ДСА України в Херсонській області М.О. Собчук
Завідувач сектору
організаційного забезпечення діяльності судів,
судової статистики та інформаційних технологій
ТУ ДСА України в Херсонській області Л.Л.Черепович
Начальник відділу планово- фінансової діяльності,
бухгалтерського обліку та звітності
ТУ ДСА України в Херсонській області А.О.Кравченко
Заступник начальника
ТУ ДСА України в Херсонській області А.К.Гусейнов
З довідкою ознайомлена:
голова Скадовського районного суду
Херсонської області Н.І. Ведмідська