Аналіз
організації роботи суду із зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію за І квартал 2018 року
На виконання плану робіт Скадовського районного суду Херсонської області (далі - Суд) на перше півріччя 2018 року проведено узагальнення організації роботи суду із зверненнями громадян та запитами на надання публічної інформації за І квартал 2018 року.
Так, за І квартал 2018 року до суду надійшло 5 звернень громадян та 2 запити на надання публічної інформації.
Звернення громадян
Звернення громадян, що надходять до суду, реєструються в день їх надходження в програмі автоматизованої системи документообігу суду в журналі вхідної кореспонденції, після чого передаються особі відповідальній за ведення діловодства за зверненнями громадян, яка реєструє їх в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Кожному із звернень громадян присвоюється реєстраційний індекс, який складається з початкової літери прізвища заявника і порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги.
За І квартал 2018 року до суду надійшло 5 звернень громадян, у тому числі 1 скарга.
На усі звернення, що надійшли протягом звітного періоду, надано відповіді із дотриманням строку, передбаченого ст.20 Закону України «Про звернення громадян», а саме:
- до 5 діб розглянуто 4 звернення;
- до 15 діб - 1 звернення.
Звернень громадян, розглянутих з порушенням строків, встановлених Законом України «Про звернення громадян» немає.
Станом на 02.04.2018 року відсутні нерозглянуті звернення.
Підставами деяких звернень до суду стала правова необізнаність громадян.
Так, у своїх зверненнях, громадяни порушували наступні питання:
- підтримання електронної петиції;
- надання можливості ознайомитись із судовими рішеннями по справі;
- зазначення належним чином його ім’я, як автора твору, на сайті суду;
- виклику в судове засідання експерта та зобов’язання безкоштовно провести поділ земельної ділянки.
У скарзі, особа просила усунути недоліки, які були допущені при винесенні постанови по справі. Однак, пізніше надала до суду заяву про повернення скарги. У зв’язку з чим, скаргу було повернуто заявниці.
Запити на публічну інформацію
За звітний період, до суду надійшло 2 запити про надання публічної інформації, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Всі запити отриманні в порядку визначеному вищевказаним законом розглянуто своєчасно - протягом п’яти робочих днів.
Інформаційних запитів, які розглянуті з порушенням строків немає.
Порушені громадянами у запитах питання стосувались:
- контактних даних суду;
- інформації стосовно вищої юридичної освіти суддів.
За наслідками проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію за І квартал, слід зазначити, що робота у суді з розгляду звернень громадян, що надходять до суду, ведеться на достатньому рівні: здійснюється постійний контроль за якістю, повнотою надання відповідей заявникам та за дотриманням строків їх розгляду.
Головним спеціалістом суду, на якого покладено обов’язки з розгляду звернень громадян, відповідно до посадової інструкції, двічі на рік проводиться аналіз роботи щодо розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію.