Згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації, надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Згідно із Законом «Про звернення громадян» звернення - це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Різниця між: запитом на інформацію та зверненням громадян
Метою запиту на інформацію завжди є отримання попередньо створеної інформації.
Результатом розгляду запиту є лише надання інформації у готовій формі, а не вжиття певних заходів.
Звернення громадян опрацьовується у місячний термін, з можливістю подовження до 45 днів.
Отже, звернення відрізняється від запиту на інформацію за трьома основними критеріями:
Для того, щоб орган державної влади або ж підприємство чи установа вчинили певні дії, потрібно надіслати звернення у формі заяви (клопотання), скарги або ж пропозиції (зауважень).
Якщо ж потрібно попросити вже готову інформацію, тобто ту, яка утворилась протягом діяльності певного органу, то в такому разі треба надіслати саме запит на інформацію.
На нашому сайті https://sk.ks.court.gov.ua/sud2119/ можна знайти такі шаблони:
1. Форма для електронного інформаційного запиту на отримання публічної інформації;
2. Електронна форма звернення громадян;