З 24 листопада зареєстровані на територіях Донецької або Луганської областей юридичні особи, які втратили установчі документи, зможуть отримати послуги електронного цифрового підпису за тимчасовою спрощеною процедурою ідентифікації та реєстрації.
Крім того, для таких платників затверджено окрему форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено).
Більш детальну інформацію можна переглянути на веб-порталі ДФС України за посиланням.
Окрім того, з 24 листопада (час набуття чинності змін до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів) починають діяти нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису. До цього часу віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД будуть прийматись форми попереднього зразку.
Нові форми реєстраційних документів можна завантажити тут.
Джерело: http://zib.com.ua/